شركت توليد محتوا

خدمات توليد محتوا

دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

شركت توليد محتوا

۴۷ بازديد

براي توليد محتوا به نحو موثر و مستمر، بهتر است بازاريابي محتواي خود را به ديده بان و يا يك آژانس بازاريابي ديجيتال معتبر بسپاريد؛ آژانسي كه با اشكال متنوعي از محتواي درگير‌كننده، به داستان‌سرايي مي‌پردازد. گذشته از اين واقعيت كه توليد محتواي تخصصي و با كيفيت نيازمند زمان و تلاش بسيار زيادي است و بيشتر صاحبان كسب و كارها و بازاريابان نمي‌توانند براي توليد و توزيع محتوا وقت زيادي صرف كنند، برون‌سپاري اين كار به يك شركت توليد محتوا  امكان را مي‌دهد تا از يك برنامه راهبردي براي بازاريابي محتوا برخوردار گردند كه توسط متخصصان در زمينه بازاريابي ديجيتال توسعه و پياده‌سازي شده است.

در اين مطلب از وبسايت ديده بان، ۵ دليل مبني بر اينكه چرا برون‌سپاري بازاريابي محتوا مي‌تواند براي كسب و كار، مفيد باشند بررسي خواهند شد.

۱) نداشتن وقت

نداشتن وقت براي توليد محتواي تخصصي و با كيفيت در صدر اين فهرست قرار دارد. تصميم‌گيران سازماني در هنگام مواجهه با چالش‌هاي زماني، بايد تصميم بگيرند كه لازم است به كل از خير بازاريابي محتوا بگذرند، يا كسي را استخدام كنند كه از مهارت و تجربه لازم برخوردار نيست، و يا اينكه آن را برون‌سپاري كنند. عطاي بازاريابي محتوا را به لقايش بخشيدن، مساوي است با خودكشي تجاري و از سوي ديگر استخدام كسي كه بي‌تجربه است نيز نتايج مطلوبي در پي نخواهد داشت. اما تنها گزينه‌اي كه براي غلبه بر چالش زماني با عقل جور در مي‌آيد، برون‌سپاري و ثبت سفارش توليد محتوا به آژانس متخصصي است كه مي‌توانند به‌طور موثر اين كار را برنامه‌ريزي و پياده‌سازي كنند تا بدين ترتيب، نتايج مدنظر اعم از توليد سرنخ يا رشد درآمد، حاصل گردد.

 

 

۲) بي‌تجربگي در بازاريابي محتوا

همانطور كه پيش‌تر نيز گفته شد، به خدمت گرفتن كسي كه از تجربه لازم در زمينه بازاريابي محتوا برخوردار نيست، ممكن است بيشتر از آنكه به برنامه بازاريابي شما كمك كند، به آن آسيب برساند. داشتن يك دپارتمان بازاريابي درون‌سازماني مي‌تواند ايده مناسبي باشد، اما اعتماد به كسي كه از ريزه‌كاري‌هاي بازاريابي محتوا اطلاع چنداني ندارد، مي‌تواند از ديدگاه تجاري، نتايج فاجعه‌باري به همراه داشته باشد. اين امر به جاي افزايش مشتريان و درآمد، مي‌تواند به تنزل در كسب و كار بينجامد.

۳) توليد محتواي بي‌كيفيت

اگر شما يا كارمندان‌تان نمي‌دانيد چطور محتواي باكيفيت و درگير‌كننده توليد كنيد، در اينصورت احتمالا محتواي بي‌كيفيتي خواهيد داشت. براي اينكه محتوا سبب هدايت ترافيك به وب‌سايت‌تان شود و براي اينكه سرنخ توليد كنيد يا مشتريان بالقوه را به مشتري تبديل كنيد، محتواي شما بايد براي مخاطب هدف‌تان مناسب، ارزشمند و درگيركننده باشد. برون‌سپاري بازاريابي محتوا و بهره‌گيري از گروه مجربي از آگهي‌نويسان، داستان‌سرايان، طراحان گرافيك و ديگر اعضاي يك آژانس بازاريابي درون‌گرا و همچنين توليد و توزيع محتواي جالب، كليد حل اين چالش است.

۴) تاثيرات اقتصادي

با اينكه برون‌سپاري توليد محتوا به يك شركت بيروني هزينه‌هاي خاص خودش را در پي دارد، اما اين هزينه‌ها معمولا به مراتب كمتر از ميزان ضرري هستند كه با عدم برون‌سپاري و صرفا تلاش خودتان، به كسب و كارتان وارد مي‌شود. بازاريابي محتوا تا حد زيادي به انتشار و گسترش نام كسب و كار شما و نيز رشد آن كمك مي‌كند. غفلت از اين مسئله مي‌تواند صدمات جبران‌ناپذيري به سودآوري شما وارد كند. بدين منظور، بهتر است به جاي دل خوش كردن به آن چيزي كه مي‌دانيد، با صرف هزينه‌اي اندك، در بلندمدت فوايد زيادي كسب كنيد.

۵) اهميت داشتن ديد همه‌جانبه

در هر شكلي از كسب و كار، داشتن يك ديد فراگير پيرامون اقداماتي كه بايد انجام دهيد و همچنين اهداف تجاري‌تان، بسيار اهميت دارد. اما بايد مراقب باشيد كه در دام «تونل  چشم انداز» نيفتيد – يعني ديدن امور تنها به صورت تك‌بعدي. همانطور كه در جهان تجارت گفته مي‌شود، بهترين حالت براي يك شركت اين است كه با نقاط قوت خود به فعاليت بپردازد و ساير اموري را كه در آن سررشته چنداني ندارد، برون‌سپاري كند تا بتواند براي دست يافتن به اهداف تجاري به پيش برود و از رقبا نيز پيشي بگيرد.

به طور كلي، برون‌سپاري استراتژي توليد محتوا و توزيع آن مي‌تواند در بلندمدت فوايد زيادي را متوجه كسب و كار شما نمايد. درست مثل هر تصميم مهم ديگر، توجيه تصميم براي برون‌سپاري توليد محتوا، عبارت است از سبك و سنگين كردن موارد مثبت و منفي در كنار هم.

در اين مورد، وزن فوايد بسيار بيشتر از موارد منفي است. برون‌سپاري احتمالا بهترين راهكار حرفه‌اي براي تمامي شركت‌هايي است كه بايد توليد محتواي ديجيتال را از ابتدا و به گونه‌اي درست انجام دهند.

آيا شما تا به حال برون سپاري محتوا را تجربه كرده ايد؟

اگر كسب و كار شما نيز تا به حال تجربه برون سپاري و ثبت سفارش توليد محتوا را در شركت هاي ديجيتال ماركتينگ داشته است لطفا تجربه خود را با ما و مخاطبان موسسه ديده بان به اشتراك بگذاريد تا از معايب و فوايد بيشتر آن با خبر شويم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.